ח"כ מיכאלי בגילוי לב: "כמי שסבא שלה "הולבש" במדי נאצי, יודעת כמה זה הרסני ונורא"

ישראל פריי 6 Comment on ח"כ מיכאלי בגילוי לב: "כמי שסבא שלה "הולבש" במדי נאצי, יודעת כמה זה הרסני ונורא"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מרב מיכאלי התראיינה הערב ל"מהדורה המרכזית" ונשאלה אודות סיכויי הצטרפות מפלגתה (המחנה הציוני) לממשלה: "כשראש הממשלה יבין שהוא טועה טעות מרה בדרכו המדינית והביטחונית, כשיהיה שינוי דרמטי שיביא להסכמים עם עתיד בטוח לאזרחי ישראל. כרגע אין שום דיבורים כאלה".

היא הוסיפה: "ראה"מ הולך עם ראש בקיר, והראש של כולנו נדפק עם זה. דווקא ביום הזיכרון לראש הממשלה יצחק רבין, ההבדלים בין המחנות מתחדדים יותר מאי פעם, אנחנו מציעים להלחם עד חרמה בטרור יחד עם אופק של שלום ומו"מ עם אויבינו. לא ניכנס כעת לפרטים, אבל כחברת ועדת חוץ ובטחון מזה 3 שנים, ומהיכרות עם כל ראשי מערכת הבטחון אני אומרת בבירור – יש אופציות".

מיכאלי התייחסה להאשמות הימין על הסכמי אוסלו: "כל הזמן אנחנו שומעים שהכל באשמת רבין ואוסלו, כבר 10 שנים יש ממשלת ימין, ממשלה ריבונית להחליט שהיא משנה הסכמים, היא יכולה לספח, להחליט ולעשות מה שבא להם,והם לא עושים את זה. להמשיך ליילל עשרים שנה אחרי שהכל בגלל אוסלו?! נתניהו יכול היה לשנות אותו ב-96 וגם היום הוא ממשיך בקיום הסכמי אוסלו. בזכות זה יש לו רשות פלסטינית שעמה הוא יכול לקיים תיאום בטחוני ולהכיל את ההפגנות".

"הוויכוח עדיין פועם, בשאלה מה חשוב יותר, האם להתנחל מחוץ לגבולות ישראל או לשמור על ביטחון ורוב יהודי בגבולות המדינה. הימין ממשיך עם אותם האשמות על בוגדנות ונאציזם, אפשר להיכנס ל"פייסבוק" שלי ולראות את זה. נתניהו בחר לצרף לממשלתו את מי שאמר שצריך לעלות עם דחפור על בית המשפט ועוד אמירות מהסוג הזה".

היא פירטה באריכות את דעתה על הסכסוך כמו גם הפתרונות: "גבולות הוא לא עניין של פרשנות תרבותית או של דעה, גבול הוא קו שמשורטט על מפה, בו אתה צריך להראות דרכון, ולהחתים אותו. אילו רצתה ממשלת נתניהו הייתה צריכה להכריז שהחוק הישראלי חל גם על קרית ארבע ושהגבול יהיה שם. כיום קרית ארבע אינה בגבולות מדינת ישראל. זה מצב מציאותי, אי אפשר לשנות את זה".

"לישראל יש בעיות של חוסר ביטחון, של אי הסכמים עם השכנים, והאשמות העולם על היותנו כובשים. פחות מעניין אם אנחנו צודקים, עלינו להיות חכמים. אנחנו צריכים לרצות, וכשנרצה – יימצאו הפתרונות".

כשעלה לדיון נושאי ההסתה והוזכרה הקריקטורה של נתניהו במדי אס אס, אמרה מיכאלי בנימה אישית: "סבא שלי (העסקן ישראל קסטנר י.פ.) נרצח אחרי שהוא הציל עשרות אלפי יהודים מהשואה, בגלל הטענה שהוא שיתף פעולה עם הנאצים. הוא היה הפוליטיקאי הראשון ש"הולבש" במדים נאציים. אלוקים יודע, עד כמה המחיר האישי ששילמתי, אני יודעת כמה זה נורא והרסני".



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    לאנשי השמאל
    עורו ישנים מתרדמתכם. הערבים רוצים להשמידנו ולהשמיד את מדינתנו. אין לכך שום "פתרונות". זה נכון שלא לעשות כלום זה לא טוב. אבל הפתרונות של השמאל זה הכי גרוע.
    אפשר לומר:
    טרנספר הכי עדיף
    בעדיפות הבאה נמצא "לא לעשות כלום"
    ובאופציה שתוביל להשמדתנו נמצא "פתרונות השמאל"

  2. 5

    אבל למה לא כתבתם מי זה סבא שלה רוב הציבור לא בקי כל כך בהיסטוריה של המדינה

  3. 4

    הפתרון היחיד משיח בן דוד ותקשיבו להוראות הרבי מלך המשיח!

  4. 3

    יצאת כמו סביך הדגול…….. קסטנר

  5. 2

    סבא של הגב' מיכאלי הציל רכבת של 1500 יהודים [כולל האדמור מסאטמר] נבחרים .כמעט כולם היו אנשי ההנהגה הציונית בהונגריה. בתמורה שיתף פעולה וניהל את גירוש מאות אלפי יהודי הונגריה לאושוויץ [הסדרנים על הרכבות לאושוויץ היו מאנשי הרכבת] כולל תעמולה על הטוב שיהיה למי שיסע ל"שדה לחם" [כך הבטיחו הגרמנים בתעמולתם. הוא הסתובב בקלוז' כש 20000 איש נשמרו בידי חיילים בודדים והיו יכולים לברוח בקלות ולא סיפר לאף אחד מהם שלוקחים אותם לאושוויץ .
    השופט המחוזי בנימין הלוי קבע בפס"ד שהוא מכר את נשמתו לשטן ושיתף פעולה עם הנאצים ודחה תביעת דיבה שלו.
    ביהמ"ש העליון הפך את ההחלטה ברוב של 3 נגד 2, אך גם הוא לא התכחש לעובדות הנ"ל וגם דעת הרוב מודה שחוץ מאנשי הרכבת הנבחרים הוא לא הציל אף אחד.
    היום יודעים [דבר שלא היה ידוע בזמן המשפט] שקסטנר הציל [או ניסה להציל] ממוות את כמעט כל צמרת ה ס.ס. : קורט בכר,סטפאן קרומיי ,גנרל הס.ס. יוטנר ודיטר ויסליצני.

  6. 1

    מעניין איך היא היתה מתייחסת לקסטנר אם היא לא היתה נכדה שלו